השדרוג שישפר לכם את איכות השינה

השותפים שלי לדרך

לוגו אוקלי

logo high5

Pandazzz
Suunto white

השדרוג שישפר לכם את איכות השינה

כאתלט פעיל אני משתדל להקפיד על אורח חיים בריא ככל האפשר, הכולל משטר אימונים סדיר, מתיחות, חיזוקים ותזונה, אבל כנראה שלא די בכך.

השיפור האמיתי בכושר קורה דווקא במהלך השינה ומדוע זה כך? ע"פ מחקרים, במהלך השינה משתחרר בגוף הורמון גדילה האחראי לשיקום הרקמות. לכן, ככל שאיכות השינה יותר טובה כך גם הגוף מתאושש יותר מהר והתוצאות משתפרות.

עד כה, לא ייחסתי חשיבות לנושא שיפור איכות השינה והתבססתי על העובדה שאם אני עייף אוכל להירדם בכל מצב על כל מזרן קיים. בפועל זה עובד לא רע אבל מסתבר שאפשר לשפר את איכות השינה בזכות שדרוג יחסית זול, חכם וכדאי!

לאחרונה התנסיתי במוצר של חברת פנדה, חברה ישראלית המפתחת מוצרי שינה מתקדמים, הקרוי טופר. הטופר הוא למעשה שכבת נוחות העשויה מספוג זיכרון (ויסקו) מתקדם בעובי של 5 ס"מ המפזר את הלחצים הפועלים על הגוף. מניחים את הטופר על המזרן הישן וכך משדרגים אותו.  

כמי שנמצא לאורך השנה בעומס אימונים ותחרויות, הרי שהגוף מרגיש נוקשה מאד ודורש שטח מגע יותר רך בכדי להקל עליו ולשפר את זרימת הדם לשרירים. בכל פעם שאני עולה על הטופר של פנדה אני מרגיש כיצד הגוף שלי שוקע בנעימות בתוך ספוג הזיכרון ומכאן שפרק הזמן שעובר עד שאני נרדם קצר מאד. התוצאה כמובן, שיפור משמעותי בתחושה של הבוקר למחרת המלווה ברעננות וחיוניות.

זכרו תמיד שקרוב לשליש מהיום שלנו מוקדש לשינה, לכן חשוב שנדאג שהשינה שלנו תהיה איכותית ומהנה עד כמה שניתן. בשביל זה יש את פנדה!

 

לפרטים נוספים אודות הטופר ומוצרים נוספים של חברת פנדה מוזמנים להיכנס לאתר www.pandazzz.co.il ולהתרשם. כל המוצרים נשלחים אליכם הביתה ומגיעים עד 3 ימי עסקים. על כל מוצרי השינה יש תקופת ניסיון. כלומר, במידה והמוצר אינו מתאים לכם, חברה פנדה מגיעה לאסוף אותו ואתם מקבלים החזר כספי מלא.